Źle położony parkiet - problemy z reklamacją

W dziale tym zapraszamy do dyskusji na tematy związane z podłogami drewnianymi, parkietami itd
Regulamin forum
W dziale tym proszę nie dodawać wątków, które nie dotyczą tematu działu. Aby przyłączyć się do dyskusji należy zarejestrować konto i/lub się zalogować
matczarny
Posty: 1
Rejestracja: 19 maja 2017, 20:42

Źle położony parkiet - problemy z reklamacją

Post autor: matczarny »

Witam,
bardzo proszę o pomoc w poniższej sprawie.

W marcu 2015 zakupiłem podłogę drewnianą wraz z montażem - posiadam dowód zakupu.
Po montażu nie dostałem, żadnego potwierdzenia/pokwitowania odbioru - ponieważ wszystko wyglądało w porządku, nie zastanowiło mnie to.

Po kilku miesiącach podłoga zaczeła się unosić w przypadkowych miejscach.
W grudniu 2015 roku zgłosiłem reklamację. Przedstawiciel firmy przeprowadził oględziny - wyrwał kilka desek. Po kilku dniach dostałem protokół z odpowiedzią, że usługa została wykonana prawidłowo i problem mogą stanowić instalacja C.O lub nieszczelne okna.
Ze względu na brak funduszy przez rok nie naprawiłem podłogi.

Pod koniec roku 2016 problem zaczął się pogłębiać, podłoga zaczęła "pływać" i unosić się w każdym miejscu.
Poprosiłem o opinię subiektywnego fachowca, który stwierdził, że parkiet został źle położony - zostało użyte za mało kleju.

W styczniu 2017 roku znów napisałem do firmy, prosząc o protokół z montażu/odbioru podłogi - nigdy nic takiego nie podpisywałem.
Niestety firma stwierdziła, że takie dokumenty są "wewnętrzną dokumentacją firmy".
Dostałem również informację:
"może Pan skontaktować się bezpośrednio z firmą, która dokonywała montażu w celu domówienia wykonania prac poprawiających ogólny wygląd podłogi".
Tej informacji nie rozumiem, ponieważ deski i usługę montażu zamówiłem w jednej firmie.

Proszę o pomoc i informację co powinienem zrobić w takiej sytuacji?
Czy sprawę powinienem skierować do sądu? Czy nie jest na to za późno?

Z góry dziękuję za pomoc.
ODPOWIEDZ