Krawędziowanie i łódkowanie nowej podłogi- CO Robić ???

W dziale tym zapraszamy do dyskusji na tematy związane z podłogami drewnianymi, parkietami itd
Regulamin forum
W dziale tym proszę nie dodawać wątków, które nie dotyczą tematu działu. Aby przyłączyć się do dyskusji należy zarejestrować konto i/lub się zalogować
marqius
Posty: 2
Rejestracja: 08 sie 2010, 21:30

Krawędziowanie i łódkowanie nowej podłogi- CO Robić ???

Post autor: marqius »

Witam Pana,
Na wstępie chciałbym wspomnieć ,że jestem laikiem jeżeli chodzi o podłogi dlatego z góry przepraszam za
ewentualne nie profesjonalne nazewnictwo.
A więc po krótce napiszę jaki mam problem. Moim zdaniem duży problem.

Sprawa dotyczy nowego bloku , który jest już na etapie oddawania do użytku.
Mieszkanie kupiłem w zeszłym roku natomiast wykańczanie zacząłem już od lutego.
Zawsze marzyła mi się ładna drewniana podłoga, broń boże panele. Więc postanowiłem ,że tak też będzie.
Oczywiście z samym położeniem podłogi mój wykonawca zwlekał jak najdłużej aby wilgotność podłoża w bądź
co bądź świeżym bloku była odpowiednia. Odpowiednia jego zdaniem była pod koniec czerwca ( wilgotność podłoża 1,8%).
Więc przystąpił do układania. Na podłogach leży lamparkiet dębowy ( rozmiaru nie pamiętam ale na załączonych zdjęciach mniej więcej widać). Jako,że ja się na tym nie znam zaufałem w 100% fachowcom. Położono podłogę na kleju WAKOL k430.
Surowa podłoga leżała sobie na kleju 2 tygodnie , później było cyklinowanie. Następnie jeden pokój był olejowany i lakierowany a 2 pokoje tylko lakierowane. Podłoga była gotowa na początku lipca.
I tu pojawia się PROBLEM.
Po 2 tygodniach pod kaloryferem w jednym z pokoi z desek zrobił się "namiocik". Później w innym miejscu w tym samym pokoju 2 pasy desek również się uniosły , ścisnęło maxymalnie korek i deski wyszły do góry ( na zdjęciach widać wszystko).