Co sądzicie o tej maszynie?Jestem początkującym parkieciarzem i zależy mi na radach doświadczonych kolegów.Przymierzam się do zakupu takiej.
Dziękuję
Lagler Trio
Regulamin forum
W dziale tym proszę nie dodawać wątków, które nie dotyczą tematu działu. Aby przyłączyć się do dyskusji należy zarejestrować konto i/lub się zalogować
W dziale tym proszę nie dodawać wątków, które nie dotyczą tematu działu. Aby przyłączyć się do dyskusji należy zarejestrować konto i/lub się zalogować
Re: Lagler Trio
Wydane niepotrzebnie pieniądze. O ile cenię sobie markę Lagier bardzo wysoko, to akurat ta maszyna może być zastąpiona przez szereg innych multidiskowych maszyn talerzowych bardziej wydajnych i dokładniejszych. Poza tym jest to jak wszystko w Laglerze bardzo drogie i nie jestem przeciwnikiem drożyzny Laglera tylko przeciwnikiem drożyzny tego konkretnego modelu. Miałem takie dwie maszyny i cieszę się, że udał mi się je sprzedać. Są najzwyczajniej w świecie niepotrzebne. Polecam Tarczę wielodyskową Danser lub Bona i do tego dobrą maszynę talerzową np. Bona.Maciej pisze:Co sądzicie o tej maszynie?Jestem początkującym parkieciarzem i zależy mi na radach doświadczonych kolegów.Przymierzam się do zakupu takiej.
Dziękuję
Pozdrawiam
Czesław Bortnowski
Akurat pracuje z 5 lat na trio i jedyne co powiem to ze podloga zyskuje nowe oblicze , do tego eliminujesz wszelkie bicia na podlodze po prostu lustro. Jezeli chcesz jakosc to polecam.
Witam,
gdzie czytałem że tą maszyną można odnowić gotowe podłogi z bambusa co przy tradycyjnych maszynach jest podobno problematyczne. Pisze podobno bo tylko czytałem na ten temat.
o tu jest coś http://tv.podlogi-kopp.pl/34-Renowacja+ ... wych..html
nie jestem zbyt doświadczonym parkieciarzem, raczej monterem gotowych desek ale wydaje mi się że to jest maszyna właśnie dla początkujących parkieciarzy, może ktoś mnie poprawi.
pzdr