Szkolenia dla Parkieciarzy

W dziale tym zapraszamy do dyskusji na tematy związane ze szkoleniami, kursami na montażystów, parkieciarzy itp
Regulamin forum
W dziale tym proszę nie dodawać wątków, które nie dotyczą tematu działu. Aby przyłączyć się do dyskusji należy zarejestrować konto i/lub się zalogować
darosze
Posty: 3
Rejestracja: 03 lut 2011, 21:15

Szkolenia dla Parkieciarzy

Post autor: darosze »

Witam Panie Czesławie. Jestem początkującym parkieciarzem i wiem jak dużo muszę się jeszcze nauczyć. Dlatego moje pytanie. Gdzie uzyskiwać informacje o planowanych szkoleniach z naszej branży. Często dowiaduję się po czasie, że gdzieś w Polsce odbyło się takie a takie szkolenie. Nie mogę przecież codzienne przeszukiwać całego internetu. Może jest jakieś jedno miejsce gdzie mógłbym podać swoje namiary, aby być informowany o planowanych szkoleniach. A może w czasopiśmie Parkieciarz jest jakich dział poświęcony takim zagadnieniom ?? ;) Dziękuje za odpowiedź i dotychczasowe porady. Janusz
Awatar użytkownika
Czesław
Posty: 261
Rejestracja: 19 lip 2010, 06:53
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: Szkolenia dla Parkieciarzy

Post autor: Czesław »

darosze pisze:Witam Panie Czesławie. Jestem początkującym parkieciarzem i wiem jak dużo muszę się jeszcze nauczyć. Dlatego moje pytanie. Gdzie uzyskiwać informacje o planowanych szkoleniach z naszej branży. Często dowiaduję się po czasie, że gdzieś w Polsce odbyło się takie a takie szkolenie. Nie mogę przecież codzienne przeszukiwać całego internetu. Może jest jakieś jedno miejsce gdzie mógłbym podać swoje namiary, aby być informowany o planowanych szkoleniach. A może w czasopiśmie Parkieciarz jest jakich dział poświęcony takim zagadnieniom ?? ;) Dziękuje za odpowiedź i dotychczasowe porady. Janusz